niedziela, 30 listopada 2014

HAUL ZAKUPOWY !!

Cześć wszystkim ? Co u was ? Jak mija dzień ?
U mnie wszytko w porządku jedyne na co mogę narzekać to brak czasu. Jakąś godzinę temu wróciłam z pracy, pracowanie przy temperaturze -4 stopnia Celsjusza nie jest fajne, ręce mam tak przemarznięte, są całe czerwone!! Pogoda jest okropna, trzeba ubierać na siebie tyle warstw, że się ruszać nie da. Nie lubię zimy właśnie przez tę pogodę.  Tydzień temu wybrałam się wraz z mamą na zakupy, w planach nie miałam zakupów ani pomysłu co bym sobie mogła kupić natomiast wyszło jak wyszło i kupiłam sobie kilka rzeczy.



Pierwsza rzecz to płaszczyk. Zakupiłam go w reserved. Gdy go zobaczyłam powiedziałam "muszę go mieć jest rewelacyjny". Wydaje mi się, że nie zniszczy się tak szybko jak inne płaszcze bo jest bardzo porządnie zrobiony co można zauważyć jak się tylko na niego spojrzy. Jest on bardzo ciepły i wygodny. Płaszcz nie jest dopasowany tylko jest taki luźny. Nie tylko do eleganckich rzeczy można go nosić, myślę, że ze wszystkim będzie się świetnie komponował. Mnie się on osobiście bardzo podoba.  A wam ?







Druga rzecz są to buty z diverse. Botki są skórzane wypatrzone przez moją mamusie. Szczerzę mówiąc nie są to buty zimowe, ale jak byłam  w nich dziś w pracy i przy minusowej temperaturze się spisały ponieważ nie zamarzły mi stopy jak to było dzień wcześniej dlatego też jestem szczęśliwa, że nie muszę kupować sobie butów zimowych.






Trzecią rzeczą jest koszula z reserved. Miałam takie szczęście ponieważ została ostatnia i to jeszcze w moim rozmiarze !! Jestem osobą, która uwielbia koszule. Mogłabym je nosić codziennie i mieć je we wszystkich kolorach świata. Ja się bardzo dobrze czuje w takim rodzaju ubrania. Koszule są takie, że cokolwiek do nich ubierze się to się świetnie wygląda








I ostatnia rzecz to zwykła biała bluzka, zakupiona również w reserved. Kolekcjonuję białe bluzki z krótkim rękawkiem mam ich całą szafę a w ciąż kupuje i kupuje nowe. Uważam, że każda osoba powinna mieć zwykłą białą bluzkę ponieważ ona pasuje do wszystkiego !!




I to wszytko, a wy już zrobiliście zimowe zakupy ? :))

4 komentarze:

  1. Tez uwielbiam koszule! Mysle ze wygladaja super! Fajny blog. Trafilam tu przypadkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten płaszczyk. :) A białych bluzek nigdy za wiele!

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com
    fb: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszczyk, w sumie mam podobny, ale w kolorze khaki :) Ale nie o tym chciałam... :) Bardzo podoba mi się Twoja koszula. Gdzie kupiłaś i za ile, jeśli można spytać? Bo ja nawet wyszukałam podobne w sieci -http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/koszule.html#1 i myślę nad kupnem któreś z nich, ale chce sobie porównać jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w reserved za 40 zł, była właśnie na przecenie :))

      Usuń