poniedziałek, 17 listopada 2014

A BIT ELEGANT.

Witajcie !
Dziś jak co poniedziałek elegancko, gdyż miałam praktyki w hotelu.
Mój dzisiejszy dzień niestety nie należał do najlepszych. Zacznijmy od samego rana, obudziłam się 6;21 autobus miałam 6;38 nie wiem jak to się stało, ale budzik mi nie zadzwonił. Wstałam, szybko się ogarnęłam i poleciałam na autobus. Śniadanie jadłam na szybko w autobusie. Zaczynamy praktyki, sprzątanie pokoi, czyli najgorsze z najgorszych. Musiałam myć okna w pokojach, wymieniać pościel, sprzątać hall, wycierać framugi podłogowe. Zmęczenie by dopadło każdego.
Niemiecki, angielski i organizacja pracy w recepcji na jutro także uciekam już.
Miłego !







Scarf - New look
Bag - Diverse
Shirt - Reserved
Overcoat - H&M
Belt - Biedronka
Trousers - Reserved
Boots  - Mohito


2 komentarze:

  1. Fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. szalik mi się podoba.pozdrawiam-:















    szalik mi się podoba. też taki chce !pozdrawiam-:)))


    OdpowiedzUsuń